Konkurrer i sal av økologiske cherrytomat

26.09.2011
Rogaland landbruksselskap inviterer lokale butikkar til å konkurrere om kven som er best på presentasjon og profilering av økologisk frukt og grønt, spesielt økologiske cherrytomatar, skriv Handelsbladet. – Eit kreativt markedsopplegg seier markedssjef Kristina Alnes i Oikos – Økologisk Norge, som meiner norske økologiske tomater fortener større oppmerksomhet. Både kvaliteten og smaken er god, legger ho til.

Inspirasjonsbilete av økologsike tomatar er frå marknad i Paris, nå konkurrer butikkane i Rogaland på å løfte marekdsføring og sal av økologiske tomter.

 

Konkurransen er satt i gang av samarbeidsprosjektet mellom Rogaland landbruksselskap og Coop, der målet er å øke salget av økologiske veksthusgrønnsaker. - Butikkane liker å konkurrere og å skille seg ut. Dei får dermed ein god anledning til å presentere økologisk frukt og grønt på ein annen måte, seier prosjektleiarAnnabell Pfluger.

 

Dei tre butikkane som er best på å profilere økologiske tomatar samt økologisk frukt og grønt, vil bli kåra i neste veke. Som gevinst venter ein dagstur til en øko-grossist og tre økologisk drevne gårder, pluss et gavekort til fullsortimentsbutikker der alle varene er økologiske.

 

Denne saka bygger på oppslag i Handelsbladet.

 

Annonsører

Samarbeidspartnere