RenGlede - ny økologisk logo

12.06.2009
I disse dager slipper KSL Matmerk ut den nye økologiske logoen til bruk ved økologisk generisk informasjonsarbeid, som de har ansvar for.

 

Bildet: Jarle Torgersen er ansvarlig for revisjonsdatabasen og jobber med KSLs revisjonsvirksomhet, informasjon og veiledning innenfor KSL-arbeidet. I tillegg er Jarle prosjektleder for et av KSL Matmerks nye arbeidsområder; profilering av økologisk mat (bildet fra KSL Matmerk).

Hvorfor er Ren Glede valgt som tekst på den nye øko-logoen?

  - Dette er med bakgrunn i en produksjon som gir glede for miljøet, dyra, deg og barna dine. Produktene gir deg en tilleggsverdi med at de har ikke noe annet enn det det utgir seg for å være sier Jarle Torgersen i KSL Matmerk. 

Hvor vil logoen bli brukt?

  Den nye logoen vil bli brukt under forbrukerkampanjer i KSL Matmerk sin regi. Allerede nå i sommer vil du finne den i helgebilag og som annonser på ulike nettsider. Og husk det vil bil en konkurranse med attraktive premier i forbindelse med kampanjen. 16. juni følger "Ø - et magasin om økologisk mat" i Dagbladet. Der er profilen innarbeidet.




Profilen til Ren Glede vil bli å finne på okologisk.no fra mandag 15.06.

Annonsører

Samarbeidspartnere