Slik markedsføres økologisk

27.02.2012
15 år gamle Jakob Steinar Bjerkem fra Steinkjer har vandret rundt på BioFach-messen i Tyskland og fotografert hvordan økologisk mat markedsføres. Denne våren drøfter Matmerk, som har ansvar for generell økologisk informasjon i Norge, sammen med en rekke samarbeidsparter som Oikos innholdet i økologisk markedsføring. Hvilke økologisk budskap bør vi samle oss om i Norge, for at mange skal oppdage fordelene ved å velge økologisk mat?

Her følger Jakob Steinar Bjerkems fotografiske bidrag til denne drøftingen.

 

 

No junk promise - kanskje best som slagord  på engelsk?

 

Den sunneste maten

 

Smaken av velvære

 

Autetisk mat

 

For smaken og naturen

 

God smak, god helse

 

ØkoNaturlig

 

Natulig nydelig, nydelig naturlig

 

Økologisk vin skaper vennskap

 

Vi takker, Jakob Steinar Bjerkem, for bildene fra ulike stand på verdens største økologiske varemesse, BioFach i Nürnberg i Tyskland for en og en halv uke siden.

 

Annonsører

Samarbeidspartnere