Stort salg av økoketchup - nå på Øyafestivalen

12.08.2009
Øya-festivalen er storforbruker av Heinz-økologiske ketchup. Produktet har hatt stor vekst og finnes nå i en rekke av dagligvarekjedene. Her er det bruk rene økologiske tomater og en unngår uheldige tilsettingsstoffer ved å velge dette.

 

Vekst på 171%

Heinz økologisk ketchup kan vise til en salgsøkning i Norge på 171 prosent de siste to årene. Haugen-Gruppen, som selger og markedsfører Heinz i Norge, er derfor godt fornøyd med at ketchupen nå skal vises frem på Øyafestiva,l skriver Handelsbladet.

 

Heinz alene med økoketchup

Oikos er ikke kjent med at det er andre selskaper enn Heinz som har økolgoisk ketchup i norske dagligvarebutikker.  -Det er kanskje på tide at Idun eller Mills våker opp og kommer med andre smaksvarianter av økologisk ketchup, spør Reidar Andestad i Oikos.

 

Saken hos Handelsbladet

Annonsører

Samarbeidspartnere